Halaman

Sunday, December 26, 2010

Mahfoz dan Khalid mengkadamkan Agong?

PAS sekali mengunakan Agong untuk sesuatu urusan politik yang sepatutnya di selesaikan secara politik atau pentadbiran.

"PAS hari ini menghantar memorandum kepada Yang di-Pertuan Agong, memohon Seri Paduka menitahkan supaya Rang Undang-undang (RUU) Pengangkutan Jalan (Pindaan) 2010 yang baru diluluskan, dibahaskan semula di Parlimen." - Khalid Samad Blog 


Kalau nuar mengkadamkan mahkamah untuk menyelesaikan masallah peribadi, Mahfuz and the gang pula cuba mengkadamkan Agong untuk tujuan politik. Mahfuz bodoh yang juga ahli parlimen Pokok Sena berkata; "Akta yang begitu penting, yang menyentuh kepentingan rakyat, tetapi dibuat begitu tergesa-gesa. Jadi kami fikir tidak wajar dan mohon kepada baginda menitah supaya dibawa balik ke parlimen (untuk dibahaskan kembali)."

Antara yang terlibat dengan kebodohannya ialah Khalid Samad (Shah Alam), Dr Hatta Ramli (Kuala Krai), Taib Azamuddin (Baling), Taufek Abd Ghani (ADUN Paroi) dan Zulhazmi Shariff.

Apa, kau orang tak tau ke membezakan tugas Agong dengan tugas ahli Parlimen? Dah kau nak jadi ahli Parlimen, kau ambillah tugas ni. Kan ramai puak-puak ganster engkau kat parliment tu yang boleh tolong supaya ia dibahaskan semula? Kalau perkara sekecil ni kau dah tak boleh handle di parlimen jangan cerita perkara-perkara yang lebih besar. Nampak kelemahan dan kebodohan parti engkau sendiri. Aku rasa, Lim Kit Siang pun tak bersetuju cara bodoh engkau tu. Patutlah ramai blogger kata engkau bodoh. Aku cadangkan supaya engkau berkumpul sekali lagi, angkat banner dan buat protes di lobby parlimen. Blog aku boleh tolong publishkan berita dengan gambarnya sekali.

Khalid, kau anak Johor. Cuba kau bawa isu sebegini mengadap Sultan Johor! 


Tak payahlah buat kerja lain. Selepas gagal membawa rakyat berdemo, engkau berdemolah sendiri he...he..... Geli geleman aku kau buat.



agbr47: Dimana-mana pun akan jadi ribut bila orang bodoh tunjuk pandai nak memimpin negara.

No comments:

Post a Comment

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!