Halaman

Sunday, December 26, 2010

Nik Aziz Tawar RM 1000

Dalam Sinar Harian Selatan hari ini melaporkan Nik Aziz menawarkan sesiapa yang hendak mengahwini anaknya dengan hantar belanja sebanyak RM 1,000 sahaja.

"Saya berkahwin dahulu hantaran RM 100 sahaja untuk isteri saya. Malahan siapa nak kahwin anak saya, saya minta RM 1,000 sahaja," katanya. Nik Aziz juga menasihati pihak keluarga wanita mengenakan hantaran atau mas kahwin yang rendah serta berpatutan kepada pihak lelaki dan bukan membebankan," katanya lagi.

Nik Aziz juga berkata Resolusi 100 hari yang di kemukan pembangkang pada konvensyen mereka pada Ahad lalu hanya akan di laksanakan setelah pakatan pembangkang mengambil alih pentadbiran negara.

agbr47: Ini satu tawaran istemewa dari Pok Nik. Kepada ahli-ahli PAS, jangan meroyan nak cari bilek hotel atau koch keretapi. Yang ni halal. Lebih murah dari sewa hotel atau koch VIP keretapi. Yang belum tambah, cepat-cepat tambah. Limited stock. Menantu MB lagi. Orang-orang UMNO lupakanlah mimpi nak bermenantukan Pok Nik kerana anda ahli tak masuk syurga. Ahli DAP tentu di alu-alukan. KM Penang tak berminat ke?

Aku rasa Agong pun lapang kepala jika Nik dan sekutunya mengambil alih pentadbiran negara. Tak payahlah nak melayan surat Mahfoz bodoh dengan rakan-rakannya lagi.

1 comment:

  1. WOW BRO... BEST LAH
    GUE ORANG LUAR TAPI SOKONG UMNO ADA CHANCE KE NAK BERMENTUAKAN TOK NIK WALI TEROMPAH...
    TOLONG REKOME BRO.....

    ReplyDelete

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!