Halaman

Monday, December 27, 2010

Tenang- PAS kalah tapi kita lawan - NIK Aziz

Kota Bahru: Dalam Harakah keluaran Bil 1600 melaporkan, Nik Aziz di tanya kekuatan PAS di Dun Tenang, Nik Aziz berkata, "Ia bukan persoalan utama, yang penting semangat untuk melawan UMNO dan BN". Nik Aziz mengakui bahawa beliau sedikit kepayahan untuk berjalan dalam masa terdekat ini. "Sampai hari ini duduk lama boleh tapi nak jalan payah sikit kerana sakit tulang belakang", katanya lagi.

Beliau juga berhasrat untuk turun berkempen pada piliharaya kecil Dun Tenang walaupun uzur sejak kebelakangan ini. "Kempen ini dakwah. Dakwah bukan dengan tubuh tetapi dengan otak. Kempen ni dengan mulut. Mulut saya Al-hamdulillah, tiada masalah" katanya walaupun tidak yakin dapat mempengaruhi pengundi di Dun Tenang.

agbr47: Tak ingat ke pok nik. Kan Umi dah suruh banyak beristifar. Kalau dah sakit tu, teruskan saja ibadah sunat dan memunajat saperti di tanah suci yang lalu. Tentu pok nik dah banyak berkata-kata dengan Allah ketika di sana. Dok rumah aje. Nanti Allah akan buat kerja untuk pok nik. Tak payah risaulah.....

Kemanalah orang tua ni nak pergi?

2 comments:

  1. blog UMA telah dipautkan ke http://melayurayadaily ruangan blog popular. Sekiranya tidak kelihatan klik show all. Terima kasih kerana memautkan melayurayadaily. tq

    ReplyDelete
  2. nak komen sikit la..sebenar umno lagi celaka dan bala untuk org melayu..apa dia tahu buat hujung tahun bwk org kg melawat..banjir dia bagi tilam bagi dapur..kalau ada sakit dia dtg bagi bantuan sikit tunjuk dlm TV..tapi hakikatnya bila melibatkan tanah ,pelajaran ,perniagaan ,tender semua bagi ke cina..itu la celaka nya umno dari dulu sampai sekarang walaupun tewas teruk dlm PRU12..tak sedar jugakk.cuma yang menjadi masalah sekarang org melayu cuba beralih kepada PAS dan PKR..tapi ternyata celaka SAMA.cuma di agak lebai sikit..tapi bak kata org org yang lebai ni lagi senang nak menipu sebab dia dok ingat selama ini dia dlm berpahala.setakat dosa sikit sikit tu boleh contra je dgn pahala yang ada sekarang..tu sebab PAS jadi paling celaka dan PKR sekali

    ReplyDelete

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!