Halaman

Tuesday, September 14, 2010

ROSMAH KILL ALTANTUYA ? KATA MR BEAN.

Berdegar-degar lembu pakatan cuba spin semaksima mungkin pembunuhan tragis 4 melayu dengan kisah altantuya.

abang sulong rowan atkinson iaitu mahfuz bean atkinson adalah ahli parlimen pas yang pertama memberi justifikasi dan hujah. dia pikir katanya itu punyai nilai estestika yang mana tahap setiap ucapan nya perlu dikaji oleh pelajar oxford,oxbridge dan scumbridge...

mahfuz bean dalam memberikan hujah tahap kepala lututnya berkata pembunuhan 4 melayu itu cukup tragis, hampir sama dengan pembunuhan altantuya.

dia cuba pusing cerita. orang melayu nak dengar pimpinan pas pis pus mengecam 11 suspek india tu.. kecam hingga ke tahap pas keluarkan kenyataan agar pendakwaan segera dilakukan..

tapi bohsia takkan mengaku dia bohsia. macamtu jugaklah dengan pas.

yang dikeluarkan adalah kenyataan yang condong untuk mencetus gimik politik murahan. pas tak puji pun polis yang begitu cepat menjalankan tugas. pas cakap pasal altantuya.

altantuya ? aku antara orang pertama dengar nama altantuya. masa tu kat pilihanraya kecil ijok. cekgu partiban lawan kalid gagap.

10 hari kempen kat semua lokasi, anwar sibuk mencanang pembunuhan altantuya ada kaitan dengan ds najib dan rosmah.

lebih sedap cerita bila raja petra siap kata rosmah ada di lokasi kejadian sewaktu altantuya dibunuh.

seperti biasa, di akhir kempen prk ijok anwar siap berjanji pada audience dia akan keluarkan bukti bergambar najib dengan altantuya di paris..

dah 4 tahun benda ni berlalu. anwar sampai saat ni tak keluarkan pun sebarang bukti sepertimana yang didakwa. raja petra yang gila otaknya dah lari ke london, bersembunyi pasal dia tahu dia spin je cerita.

gambar kat bawah adalah gambar rosmah. perhatikan tarikh di foto tersebut. pada malam kononnya rosmah ada di lokasi kejadian pembunuhan altantuya seperti yang didakwa oleh anwar/petra sebenarnya rosmah sedang mengadakan majlis berbuka puasa,terawih dan menyampaikan bantuan kepada anak yatim.

untuk pengetahuan rakyat sekalian, bila kali pertama gambar ini dikeluarkan untuk menangkis fitnah anwar/petra.. mereka sudah kena checkmate. tapi bebal makrop macam pas mana mungkin tidak dapat membezakan antara fakta dan fitnah. bukankah fitnah itu makanan ruji pas yang diketuai oleh nik ajis ?

jadi mahfuz bean, gerakan anti pkr meminta dan mempelawa kamu untuk terus menerus keluarkan kenyataan. kerana lebih banyak kamu bukak mulut, lebih senang kerja bloger menghancurkan pas.

mahfuz bean memudahkan usaha kami membenam pas pada pru ke 13 nanti.. tima kaceh bean.


Sumber dari GAP

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!