Halaman

Tuesday, January 18, 2011

Calun UMNO PRK Tenang dan jumpa Anwar?

"Selain dari empat nama itu ada satu lagi nama yang bergerak dari bawah dan mendapat sokongan ramai. Dia dimaksudkan ialah bekas Pegawai Khas bekas Timbalan Perdana Menteri Allahyarham Tun Ghafar Baba, Rahmat Yunus. Walaupun Rahmat ahli biasa tetapi mempunyai pengaruh meluas di Labis. Sudah timbul cerita kalau beliau tidak dicalonkan, beliau akan membuat onar. Katanya 12 cawangan sudah berada di tangannya yang akan dibubarkan bila-bila masa saja kalau Rahmat tidak dicalonkan.

Sama ada benar atau tidak, katanya berdasarkan sumber yang layak dipercayai, Rahmat juga sudah menemui Anwar Ibrahim. Apa cerita sila telefon Tamrin Ghabar."
- MSO



agbr47: Wah MSO dah mula masuk jarum. Tapi kalau ye Rahmat boleh tumbangkan 12 cawangan UMNO kerana tidak terpilih, memang hebat dia. Satu sejarah dalam UMNO Johor. Tak pernah berlaku sebelum nie macam nie. Kalau kat Kelantan, tak taulah. Johor, yang pergi akan pergi. Yang lain tetap tinggal. 12 cawangan banyak tu MSO. Selalunya MSO nei banyak cable. Mungkin cable yang ni, short tak?


Sebelum aku nak percaya cakap MSO, aku nak ketawa dulu. Ha...Ha...ha....  Kah....Kah....kah.


Bab Sophia Loren tu, bolehlah....... Mata orang tua. Yang kedut kedut pun nampak cantik. Cantik ni subjektif. Mungkin kita kata tak cantik. MSO kata cantik pula. Kalau betullah cantik macam Sophia Loren tapi mulut tetap berbau busuk. Sama aje dengan busuk mulut Zuraidah.


Orang pempuan ni kalau dah taksub, memang teruk. Cakap dia aje yang betul. Bercakap asal nak menang. Fakta letak tepi.


Bila ada piliharaya adalah cerita nak lompat parti. Johor ada ke kes macam nie?

No comments:

Post a Comment

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!