Halaman

Saturday, January 29, 2011

Facebook Cikgu Mala menghina Orang Tua dalam UMNO.



Mala dalam facebooknya menghina orang orang tua UMNO, angkuh, bodoh sombong yang membuat generasi muda yang berpelajaran tidak hurmat kepada mereka. Tulisan mala yang di keluarkan melalui admin wiwc saperti berikut di bawah;

"KESIAN bila di lihat Jenis2 Orang-orang TUA dalam UMNO yg sesetengahnya TAHAP JAHIL, ANGKUH, serta sikap BODOH SOMBONG mereka, bukan membuat generasi MUDA yang berpelajaran lebih menghormati mereka, tapi JIJIK dengan mereka dan parti UMNO. Sepatutnya kita menghormati dan mengharapkan NASIHAT generasi TUA, tapi UMNO men...ghasilkan generasi TUA yg kebanyakan dah LAMA "EXPIRED!" -wiwc"

Pendapat beliau lagi di sokong oleh yang lain;

  • Kami Benci Saiful Bukhari! Mungkin di masa depan kena sediak RUMAH ORANG-ORANG TUA KHAS utk AHLI-AHLI UMNO sahaja supaya tak MENCEMARkan masyarakat dgn pemikiran/ideologi RACIST dan sikap ANGKUH serta BODOH SOMBONG mereka -wiwc
    lebih kurang sejam yang lalu ·
    · 6 orang7 orang sukakan ini. ·  

  • Naga Tak Ganaz aku taw siapa yg anda maksudkan.. hahaha.. umngok yg bodo pastu sombong.. pusing2 citer cam harem.. aku rase die tu memang da minum air rendaman kaki najibtuya.. tu yg bebal.. biase r wan.. umno kan 4 dummies.. wakakaka.. lyn die kang x kije aku.. sian bos aku kang..
    lebih kurang sejam yang lalu ·
    · 2 orangSedang Memuatkan... ·
  • Pai Cavalera org tua dulu byk mkn budi...tu yg payah tu..diorang igt zaman susah sebelom merdeka...
    lebih kurang sejam yang lalu ·
    · SeorangSedang Memuatkan... ·  

  • Zulkarnain Zidane hahahah mesti si Aris Kuantan .. wakakaka memang susahh
    lebih kurang sejam yang lalu ·
    · SeorangSedang Memuatkan... ·
  • Naga Tak Ganaz ZZ: cam ziana zain plak.. haha.... jgn lupe n the gang..
    lebih kurang sejam yang lalu ·
    · SeorangSedang Memuatkan... ·  

  • Xrantarox Farid Hahahaha,tua tua berisi
    lebih kurang sejam yang lalu ·
    ·
  • Buat Bin Pitih rumah kata pergi kubur kata mari.Masih nak terima rasuah.Alasan biasa kalau sokong pembakang nanti anak susah dpt kerja.Tengok situpun dah syirik dgn Allah.apa BN bagi rezeki pada kita ke.
    lebih kurang sejam yang lalu ·
    ·
  • Zulkarnain Zidane hari minggu ni ada masa lepak2 la naga tak ganaz ..huhu saja jejalan tgok wall org.. mcm2 ada..

    aha2 boto2 AK n the gang
    lebih kurang sejam yang lalu ·
    · SeorangSedang Memuatkan... ·  

  • Awang Gedebe dah perut nasi diorang..nk wat camana? nak cari keje lain xde kudrat dah..last2 mencacai la hahaha
    lebih kurang sejam yang lalu ·
    · SeorangSedang Memuatkan... ·  

  • Ahmad Luqman keegoan yang menggunung....
    57 minit yang lalu ·
    · SeorangSedang Memuatkan... ·  

  • Kami Benci Saiful Bukhari! Orang bila makin TUA makin nak BERTAUBAT, ambil masa dekat2 bersara utk ber AMAL, dekatkan diri pada Tuhan, CARI ILMU di masa lapang...ni MAKIN TUA pulak...MAKIN KERAS KEPALA kalahkan YAHUDI zaman Nabi Musa! -wiwc
    agbr47: Binatang.....Kau nak kutuk pemimpin UMNO kau punye pasal. Kau kutuk aku orang tua UMNO, engkau memang binatang..... Bukankah orang tua di atas ini juga patut duduk di rumah berzikir.

No comments:

Post a Comment

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!