Halaman

Monday, January 10, 2011

Jawapan YB Pemalas: Mekah Takde Air Juga.

UMA ketawa bagai nak rak apabila membaca jawaban YB PAS menjawab bila ditanya oleh Pengerusi BN Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed.

Saya pernah berkata kepada pimpinan PAS, “YB, cukuplah tebang balak kat Kelantan ni, dah panas satu macam dah rasanya..” Jawapan yang diberikan ialah, “Padang mahsyar esok lagi panas!”.
Di ketika lain dan pada pimpinan lain saya pernah mengadu, “Kenapa kita tak boleh selesai-selesai masalah air kat Kelantan ni, naya (ainaya) rakyat dok berdepan dengan masalah tak dok air,” dan jawapan yang diberikan kepada saya, “Mekah pun tak da air jugak!”
Inilah kalau kerja hanya tau buat ceramah fitnah pada waktu malam dan siang hanya tidur di pejabat. Datuk Seri Mustapha Mohamed yakin bahawa pada PRU 13, UMNO akan memenagi 23 daripada keseluruhan 45 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) pada pilihan raya umum akan datang berdasarkan perubahan dan minat rakyat terhadap Umno dan BN akhir-akhir ini. Perubahan sikap pengundi juga berlaku di kawasan lubok PAS sendiri.
Sila baca cerita selanjutnya di kickdefella

No comments:

Post a Comment

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!