Halaman

Friday, January 21, 2011

Markom Giran yang misteri?

UMA ni tidak berapa kenal sangat dengan si Mala ni. Walaupun sama sama menumpang kat Segamat. Alang alang dah Mala nak jadi YB , kena jugalah mengenali Mala secara dekat sikit. Pagi ni terniat nak bukak facebook dia. Dalam gitu terdapat satu komen dari Affendi Mohd Salleh; "jgn misterikan diri anda dgn markom giran....kah kah kah.


Kau jangan buat hal Fendy, jangan buat aku cemburu! Baru aku nak kenal, kau dah mula buat gossip.

Tapi, siapa dia si misteri tu yee........?. Suami lama? orang baru? Hisssh, Fendy. Kau betul betul menyusahkan aku.

agbr47: Bila rela diri di masyarakatkan, kena juga rela diri diperkatakan.

5 comments:

  1. MOHON LINK TUAN - http://helangbuana.blogspot.com/
    T.KASIH

    ReplyDelete
  2. Hanya cikgu mala yang tahu...

    Mohon linkkan blog saya.

    TQVM

    ReplyDelete
  3. ketua pengarah pelajaran johor la
    aduh!

    ReplyDelete
  4. Salam,

    http;//helangbuana.blogspot.com; http://blongenstars.blogspot.com telah di paut. Terima kasih di atas kesudian tuan pula memautkan blog saya.

    Salam perjuangan.

    ReplyDelete
  5. markom giran adalah pengarah pelajaran johor. taip namanya di youtube, anda akan saksikan si markom ni seolah berkempen utk BN, tp sebenarnya seolah nak mensabotaj kjaan. Kjaan pun tak suruh buat kempen bodoh kpd cikgu2 mcm tu. Insya allah kebenaran akan terbongkar jua. TPM kena ambil perhatian.

    ReplyDelete

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!