Halaman

Sunday, January 23, 2011

Nuar buktikan cabaran UMA

Kerap dalam post UMA mengungkit bahawa nuar tipu kerana nuar tak bawa perjanjian UMNO/APCO saperti yang di war warkan dalam ceramah beliau di Felda Chemplak. Tak sangka dia bawalah.

Soalannya, benar ke itu perjanjian yang di maksudkan. Kalau dah boleh keluarkan kenyataan di video terbitan Malaysiakini, kan baik jika di publish kan sekali di Malaysiakini supaya bijakpandai dalam negara ini boleh menilainya. Nuar kata utusan tak akan siarkan. Malaysiakini mesti boleh punye. Kalau tunjuk macam tu aje, surat apa perjanjian pun boleh.

Tapi kesian juga nasib si nuar ni. Ceramah dia macam sepi aje. Dah tak macam dulu sampai sendat padang.

agbr47: Bukti didakwa dah ada ditangan. UMA nak lihat pendedahan yang lebih telus

No comments:

Post a Comment

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!