Halaman

Friday, January 14, 2011

Singgah rumah jiran. Mari dengar apa dia cakap?

Ohhh...Dia tengah buat fitnah!!!

GAP, GOMO , Unspinner, Flyingkick dan otai otai yang lain, nah jawab. He..he.. Aku budak baru belajar.

Dia orang ni anti pembangunan ke apa?

Betul betul raja pembohong dan syaitan fitnah

Macam copy cakap Pengerusi BN Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed aje

Mana punya analisa yang dia kutip ni. Kalau nak
memerintah, janganlah pembohong.

Mati anak anak aku kat univeriti kena kelentong.

Kiriman: Zera Yatt Labis
pamplet hak milik: PAS Johor.

2 comments:

  1. Pas parti putar alam

    ReplyDelete
  2. salam

    nak tahu siapa diarahkan sebarkan risalah2 ini???
    pakcik2 yg dh berumur dlm lingkungan 60-an.org tua mcm tu elok beribadah je kt surau.ni jadi tahi pas pulak.dahla berjalan tengah2 panas,xkira hari panas ke.ujan pulak tu kat labis ni pepetang.dibaginye kereta kancil aje (no palt lupe lak nak amek).parking pula jauhhhhh atas bukit kat gerbang masuk paya merah sana.kene menapak nak hantar risalah xseberapa ni...jd kuli pas aje pakcik2 ni.kesian saya tengok.abah kate smpi basah janggut2 mereka.gigih sungguh.tp apa mereka dapat?penat?kene jeling ngn org?yg sedih nye sanggup seorg ISLAM menjadi hamba seorg kafir di bumi Allah ini...sungguh kasihan.sepatutnye mereka ini hanya duduk2 sahaja.bukan jd kuli pas,dap,pkr.pakcik2 silalah bertaubat,balik umah main dengan cucu lg baguih.nak minta simpati janganla guna org2 tua.isk isk isk terdesak sungguh mereka ini..


    zera yatt
    zeirahmd@yahoo.com

    p/s : paham ke ayat saya kt atas tuh..maklumlah mengarang disubuh hari :)

    ReplyDelete

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!