Halaman

Sunday, March 27, 2011

Jaga lu semua blogger. Wa mamah lu semua!!!


Blog bebaskanmalaysia.blogspot.com nak serang blog blog otai. He...He.... Macam mana agak agak serangan dia. UMA tenggok Otai otai ni senyum aje. Macam takde hal aje.

Kalau otai otai ni dah takde, UMA lah yang paling atas Kah...kah...kah...

Ampun otai otai semua.

Sumber: Gerakan Anti Najib/Rosmah

Rabu, 23 Mac 2011

Ini Adalah Senarai Blog Yang Akan Gua Serang.

Hanya 8 hari sahaja lagi, jika semuanya mengikut jadual gua akan memulakan serangan terhadap blog-blog pro Umno. Senaraian yang akan menjadi mangsa gua atau gua dimangsakan seperti dibawah.
  • Gerkan Anti PKR
  • Papagomo
  • House PK
  • MYKMU.Net
  • MIM
  • Gelombang Rakyat
  • Pisau.Net
  • RBF online
  • Umno Online
  • The Flying kick
  • Taiping Mali
  • Media Permatang Pauh
  • Panglima Perang Cyber
  • Zulkifli  Noordin
  • Aidc
Dan ada lagi senarainya tetapi gua kena lakukan secara berperingkat kerana diorang  ramai tapi gua sorong sahaja. Oleh itu gua terpaksa mengerakkan 4 blog daripada 9 blog yang gua ada. Gua mempunyai sembilan blog, tetapi gua hanya akan menggunakan 4 blog sahaja. Mungkin mereka sangka blog gua macam blog nyamuk, sedangkan 5 blog gua sendiri adalah blog yang cukup tinggi kedudukan. Kesemua blog gua berada di dalam TOP 100. Untuk Top50 gua ada tiga blog dan 2 lagi berada di TOP 100. Jadi lu jangan temberang dengan gua tentan blog-blog ini, Pasal itu gua cukup berani untuk melakukan kepada blogger-blogger kat atas tu. Kita tunggu jer. Lu boleh bersama dengan gua jika lu mau.

3 comments:

  1. Ini kena lapur keSPRM atau nak tubuhkan suruhanjaya siasatan diRaja....
    Seram Sejuk Gua dengar !

    ReplyDelete
  2. menarik juga blog ular menyusup dalam kain..ehhh menyusup akar, hehe

    ReplyDelete
  3. Salam kepada blongenstarz, bRAVEhEART. Saja bual bual kedai kopi....

    ReplyDelete

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!