Halaman

Wednesday, March 30, 2011

Lain Di Minta, Lain pulak yang jadi.

Nuar buat laporan polis berhubung video lucah supaya polis menahan orang yang menayang video tersebut. Tunggu tunggu tak tangkap juga. Nuar bukan kesah, betul tak betul video tu. Janji tangkap.

Kalau tanya rakyat satu negara pun tertanya tanya, betul ke kandungan video tu tulin. Nuar tak mahu tahu ke? Kan elok kita pastikan dulu video tu tulin atau tidak. Kalau tidak tulin, UMA fikir kerajaan memang tak boleh lari dari konspirasi. Ini tidak, sebuk maki hamun suruh tangkap. Kalau tak salah, relex lah bro. Biar polis siasat dulu. Kalau tangkap pun bro, akhirnya, video tu kena siasat juga. Hujung cerita masih sama juga. Siapa pelaku dalam video tu?

Sementara polis siasat, buktikan dulu betul ke segala keraguan orang ramai berhubung kehilangan 2 jam dalam twitter. Jam omega yang kak wan simpan tu tunjukkan dulu bro. Boleh juga beritahu yang jam pada polis tu palsu.

Yang UMA tak berapa faham dengan lu ni bro nuar, kan kes kes sex ni dah ada peguam. Dah lah nik ajis jadi ulamak bisu, karpal kenapa tak berbunyi langsung. Demam ke dia tu? Lu jangan takut lah bro. Selagi karpal tak mati, selagi tu takde orang langkah mayat dia. Mayat hanya untuk orng yang dah mati. Lu bincang bincanglah dengan karpal. Janganlah lu hasut budak budak yang tengah nak belajar tu. Kesian budak budak tu. Mak bapak dia hantar kat U suruh dia belajar. Lu pulak pergi bakar.

Jangan kuatir bro. Lu tak mati kerana UMNO. Lu cuma mati akal akibat pelbagai gejala yang lu tempah sendiri.


1 comment:

  1. Saat dan jenis atau bentuk kematiannya sedang dinantikan rakyat jua. Saat itu seakan-akan kian hampir...

    ReplyDelete

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!