Halaman

Monday, March 21, 2011

Nuar akui belum lagi melihat video seks.

Pulak dah. Confuse. Macam mana nuar boleh tahu pelakon video seks itu berperut buncit? Dalam sidang akhbar yan di siarkan oleh Berita Utama TV3, nuar mengakui bahawa dia belum lagi menuntun video tersebut. Kalau begitu perut buncit hanya spekulasi aje.

Walaupun menafikan kaitan beliau dengan pelaku seks tersebut, dalam menjawab soalan wartawan dengan relak nuar menjawab akan memikirkan untuk menyaman dan membuat laporan polis berhubung dengan sebaran video tersebut.

Nuar, adakah pengakuan DS Najib nak serah DNA dia jauh lebih serious di bandingkan dengan penyiaran video tersebut? Cakap DS Najib engkau marah yang ni engkau suka. Lu fikirkanlah sendiri. Tak kuasa aku....

1 comment:

  1. BAB DNA xde pun nak respon cepaat2
    BAB yg ni cepat pulak terasa nya...
    KANTOI..KANTOI..memeng SAH lah ni

    ReplyDelete

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!