Halaman

Wednesday, March 23, 2011

Papagomo Terlibat dalam pembikinan Video Lucah?

He...He...he... Bukan apa, papagomo, gap dan breaveheart selalu berkumpul kat Hotel De Palma, Ampang. Bila Trio adakan perjumpaan dengan D Johari kat hotel tu pasal cerita lucah, kot kot papagomo, gap and the gang ada share kot? Manakala papagomo memang banyak simpan video 18sx pemimpin pas.  Hee...he....he... Jangan marah papa!

Nampaknya satu lagi aduan polis perlu di buat. Yang nuar buat ialah kesalahan menayang video lucah. Tapi cerita yang sebenar ialah tentang kesalahan berzina. Yang rakyat nak tahu bukan siapa yang tayang tapi siapa yang main? Yang tayang tu semua orang dah tau. "Trio" dah tampil mengaku menayangkan video tersebut. Nuar ni takde cerita lain ke selain main depan belakang atas dan bawah. Orang besar besar, kalau nak buat kerja macam nie memang perlukan agen. Agen yang buat tawar menawar, masa dan tempat. Agen akan simpan rahsia. Tapi jangan buat agen marah. Habis di selongkar. Kan elok kalau nak main macam tu pergi negeri seberang, buat tawaran sendiri. Takde siapa yang tau.

Apa apapun GAPS dah buat demo supaya di adakan Suruhanjaya di Raja menyiasat kes ni. Kita tunggu apa berlaku selepas ini.

1 comment:

  1. WOIT! PAPAGOMO TERLIBAT! NAK KENA LE TU! JOM PI CARI DIA ... MANA TAU ADA STOK LEBIH!

    UMA NAKAL ...

    ReplyDelete

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!