Halaman

Sunday, March 20, 2011

Rashidi Syak Najib arah Saiful goda nuar.

 Apalah si bedul pengarang akhbar harakah ni. M Rashidi Hassan mempertikaikan bahawa Saiful telah berjumpa DS Najib pada 24hb Jun 2008 dan nuar liwat Saiful pada 26hb. Jun 2008. Seolah olah ada sesuatu perancangan yang di buat oleh DS Najib untuk memerangkap nuar brahim.

Yang nuar tu benggap kenapa? Kalau DS Najib suruh Saiful tonggeng yang kau pergi balun tu buat apa? Banyak benda si nuar tunjok pandai. Hal nie bodoh nak mampus pulak?

Apalah nak susah susah. Satu negara pun dah percaya nuar tak bersalah. Mungkin juga konspirasi antara DS Najib dengan Saiful. Cuma rakyat hendak nuar buktikan dengan memberikan DNA dia supaya dapat di bandingkan dengan profile DNA Mr Y. Nak tulis panjang panjang tak guna? Kalau tak sama, memanglah terbukti itu konspirasi DS Najib.

Dah, bagi DNA tu. Ada berani?

Sumber: Harakah


Kes liwat tuduhan palsu konspirator jahat
Mohd Rashidi Hasan
Harakah.    
SEJAK dari awal pertuduhan terhadap Dato' Seri Anwar Ibrahim yang didakwa meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan adalah konspirasi jahat Umno-Barisan Nasional semata-mata.

Umno-BN hanya mahu membunuh karektor peribadi Anwar, memalukan beliau dan menganiaya beliau dengan suatu pertuduhan yang jahat dan zalim.

Apabila kes liwat ke-2 berlaku, wujud tanggapan pihak-pihak tertentu yang menunjukkan keraguan terhadap bekas Timbalan Perdana Menteri itu.

Mereka menerima kes liwat pada tahun 1998, tetapi ada antara mereka yang meragui  Anwar selepas didakwa oleh Saiful yang menampilkan diri sebagai ikhlas, suci, dahi hitam dan bersumpah di Masjid Wilayah Persekutuan Jalan Duta.

Namun selepas perbicaraan berlangsung, semua konspirasi dan kedangkalan Umno-BN terbongkar, kejahatan Saiful mula terlondeh satu persatu.

Media talibarut Umno-BN menyembunyikan fakta sebenar. Menyembunyikan apa yang berlaku di mahkamah. Menutup segala ruang yang mendedahkan kejahatan pemimpin Umno dan hanya melaporkan laporan berat sebelah.

Anwar digambarkan sebagai pelaku seks songsang yang ganas. Didedah kononnya berlaku seks oral, penetrasi liwat melalui punggung dan sebagainya.

Anwar dan keluarga dimalukan dalam episod jahat yang memualkan, gara-gara kerakusan kuasa pemimpin Umno-BN.

Kejahatan mereka untuk menyembunyikan fakta akhir gagal ditutup dengan keterangan di mahkamah. Beberapa fakta besar yang dibongkar di mahkamah mendedahkan semua kedangkalan Umno-BN.

Pertama, menerusi keterangan pegawai penyiasat polis, Superitendan Jude Blacious Pereira jelas membuktikan pembabitan Perdana Menteri, Dato' Seri Mohd Najib Tun Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor.

Najib dan Rosmah seringkali menafikan pembabitan mereka, kononnya pertuduhan liwat hanyalah antarta masalah bekas kakitangan dan majikan.

Kerajaan dan Umno-BN tidak ada kena mengena kata Najib. Okay, itu dakwaan Najib, jika mereka berdua tidak ada kena mengena, mengapa pihak polis mengambil keterangan dari keduanya?

Supt Jude cuba mengelak untuk menyebut nama Najib dan Rosmah, tetapi selepas ditekan peguam Karpal Singh, beliau memperakui menyoal siasat Rosmah dan Najib dalam kes liwat.

Hari ini rakyat mahu tahu mengapa Najib dan Rosmah menemui Saiful pada 24 Jun 2008, manakala kejadian liwat didakwa berlaku pada 26 Jun?

Kemudian Saiful membuat laporan polis dan pemeriksaan doktor pada 28 Jun 2008. Apa kaitan kedua mereka dalam kes ini dan apakah keduanya menjadi perancang utama untuk memerangkap Anwar?

Najib dan Rosmah harus disapina ke mahkamah untuk digrill peguam Karpal.

Fakta kedua lebih mengejutkan. Dibongkar di mahkamah, terdapat sepuluh sampel profail DNA (Deoxyribo Nucleic Acid) yang berbeza pada rektum Saiful.

Wujud persoalan, jika Saiful seorang pendakwa yang genuine, apakah penjelasan yang harus beliau berikan dengan penemuan banyak spesimen DNA yang berbeza dalam usus beliau?

Yang media talibarut Umno-BN hebohkan adalah mengenai penemuan DNA yang ditanda lelaki Y (male Y) yang hendak dipadankan dengan Anwar. Namun segala spesimen yang didakwa milik male Y, yang diperolehi dari tuala Good Morning dan berus gigi ditolak oleh mahkamah.

Apa pula jawapan Umno-BN terhadap wujudnya spesimen male (lelaki)lain yang ditanda X, Z dan sebagainya? Ia milik siapa? Persoalan yang ditanya hari ini adalah, apakah Saiful seorang yang bersih atau dia memang kaki b****t?

Masalah besar yang dihadapi Umno-BN dalam kes ini antaranya adalah, apabila Saiful mendakwa membuat pemeriksaan doktor pada 28 Jun, bermakna pada waktu itulah duburnya diperiksa dan spesimen DNA yang didakwa milik Anwar diambil. Iaitu pada 28 Jun.

Tetapi mengapa sampel DNA yang dikatakan milik Anwar, disimpan dalam almari (tidak di dalam peti sejuk), oleh Superitendan Polis, Jude Blacious Prereira, ditanda pada 26 Jun 2008? Bagaimana spesimen itu boleh wujud dua hari lebih awal?

Isu yang ketiga adalah isu proforma atau laporan doktor setebal 18 muka surat, yang didakwa di dalamnya terdapat laporan mengenai dakwaan liwat.

Sebelum proforma doktor ini dikemukakan di mahkamah, Saiful mendakwa beliau telah diliwat oleh Anwar, tetapi dalam proforma yang ditulis oleh doktor tercatat di dalamnya perkataan attempt sodomy (percubaan meliwat).

Jelas di sini, dakwaan Saiful bercanggah dengan laporan perubatan doktor.

Perkara lain yang menimbulkan keraguan kepada proforma tersebut adalah tiga tulisan tangan yang berbeza. Bermakna ada kemungkinan ada tiga doktor yang menulis laporan perubatan tersebut.

Namun peguam Karpal berjaya membongkar salahlaku pihak terbabit di mahkamah, apabila dua orang doktor mengakui tulisan tangan mereka (dalam laporan proforma) hanya meliputi dua atau tiga muka surat sahaja.

Maka sekali lagi dipersoalkan, siapakah yang mengisi berbelas-belas laporan proforma doktor yang ditulis secara tulisan tangan?

Apabila dipadankan tulisan tangan dan laporan di mahkamah, maka sekali lagi dikejutkan bahawa orang yang mengisi laporan proforma terbabit adalah Supt Jude.

Apa punya gila sistem negara kita? Mengapa polis boleh mengambil alih tugas doktor untuk menulis laporan perubatan?

Semua keterangan ini hanya menunjukkan bahawa usaha Umno-BN untuk memerangkap Anwar, diadakan secara tergesa-gesa dan kelam kabut.

Sebab itu mereka menekan hakim supaya menafikan access peguam Anwar kepada segala dokumen pertuduhan terhadap beliau. Butiran dan segala keterangan yang mendakwa Anwar disembunyikan.

Sekali lagi dipersoalkan, jika pertuduhan terhadap Anwar sahih pada Umno-BN, kenapa hendak takut berikan dokumen pertuduhan terhadap beliau? Anwar kena tuduh, beliau berhak mengetahui butiran pertuduhan. Hanya 'pondan Siam' sahaja yang 'baling batu sembunyi tangan'.

Banyak lagi aspek-aspek teknikal yang boleh dipertikaikan. Semuanya merumuskan bahawa hujah pihak Umno-BN untuk mendakwa Anwar sebagai seorang peliwat sudah tumpul dan dimatikan.

Sebaliknya, yang terbongkar hanyalah konspirasi jahat Umno-BN untuk menganiaya Anwar. Sekali lagi rakyat akan menyaksikan Anwar dizalimi oleh Umno-BN dan PM Najib nampaknya seolah-olah mahu mengikuti jejak Dr Mahathir Mohamad.

Hakikatnya tuduhan terhadap Anwar hanyalah palsu. Tidak ada kes. Ia harus ditarik balik dan dibakul sampahkan.

Apa yang dilakukan Umno-BN terhadap Anwar hanyalah menambah kebencian rakyat dan keinginan rakyat meluap-luap untuk menjatuhkan kerajaan pimpinan Najib seberapa segera.

6 comments:

  1. Ulasan Tuan Rashidi tu hanyalah tulisan orang kecewa dan putus harapan. Ini tidak pulak menghina mahkamah..kalau digoda pun kalau Anuar tu bukan seorang penjubur dia tak akan tutuh jubur saiful punya.. ini berkaitan dengan naluri kejuburan juga..dengan ulasan ini telah disahkan saiful telah dijuburi he he...

    ReplyDelete
  2. Terbongkar sudah konspirasi UMNO. Anwar sebenarnya bukan gay tetapi telah tergay. Kalau nak perangkap lelaki normal, biasanya menggunakan perempuan tetapi mungkin UMNO kekurangan pompuan kut.

    Saiful tu memang jambu kalau dia tonggeng depan Nik Aziz, habis dijilatnya jubur Saiful tu.

    ReplyDelete
  3. harakah atau haramjadah adalah akhbar upahan yahudi.Manakala penulis2nya kelahiran anak-anak babi DAPigs.Jadi tak hairanlah berbagai tulisan mereka berbau fitnah dan hasutan keatas saudara seagama.

    ReplyDelete
  4. Nik aziz tiada kene mengena dalam hal ini, buat apa hina dia... lagi pun bukan suka lelaki..dia normal...kata Anuar pemimpin hebat di dunia takan boleh tersungkur dengan umpan jubur kot, aku tak akan percaya..melainkan sendiri faham le..naluri songsang ni hanya ada pada segelintir manusia je..itu pun sebagai ujian Allah kepada kita...

    ReplyDelete
  5. apa pun juga ulasan dan bentuk pusingan, kenyataan yg hakiki dan mudah difahami.
    AIR MANI Y TIDAK AKAN ADA DLM DUBUR MANGSA DGN SENDIRI DAN TIDAK BOLEH DIAMBIL DARI SESORNG KEMUDIAN DSUMBAT DLM DUBUR MANGSA MLAINKN DLM PENGETAHUAN ATAU KERELAAN MANGSA. SBB AIR MANI CUMA DAN HANYA AKAN TERAHSIL APABILA MENCAPAI INZAL!!!! tidak seperti darah, ari kencing dll yg boleh disedut keluar dari tubuh dan diletak di mana2. Jadi jelas DNA lelaki yg padan dgn DNA lelaki y, itulah pemilik air mani yg ditemui dlm dubur mangsa!!!
    jd serah saja DNA tu.
    wpun hakikatnya umum sudah tahu, DNA y padan dgn dna milik anwar bdsarkn bukti berus gigi yg telah dinafikn oleh mahkmah cuma sebab teknikal.

    ReplyDelete
  6. diorang ni tak takut ke buat spekulasi? ish ish ish...bala menimpa pada diri sendiri dol!

    ReplyDelete

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!