Halaman

Thursday, March 24, 2011

Sazryl menipu, Azizah Takkan buat yang haram.

kak wan menafikan bahawa beliau pernah minta Sazryl untuk menuntun video lucah pelaku mirip muka pemimpin parti pembangkang. Melihat video lucah haram di sisi Islam.

Ha....macam tulah kak wan. Kalau UMA tak percaya, sebelah mata pun UMA tak mahu tenggok. Kalau nak tenggok itu maknanya percaya. Semalam lagi UMA dah cakap macam tu. Tapi UMA tenggok kak wan cakap tak iklaslah. Apatah lagi nuar pantau cakap kak wan. Cakap macam baca skrip aje.  kak wan takut ye????

Lepas nie, kemana nuar pergi, dia akan bawak kak wan. Nuar tahu cakap dia orang dah tak percaya. Dia akan jadikan kak wan sebagai perisai. tak pernah di buatnya kak wan sebagai jurucakap sebelum ni. Kak wan hati hatilah ye! Jangan terlalu banyak cakap.  Kalau terlalu banyak cakap, nanti orang pula tak percaya cakap kak wan. Alah......yang main pun belum tentu dah tenggok kak wan.........Takpe, cikgu bad dah tolong tenggok 2 kali kerana ada dua kali pancut..

Tenggok tu haram. Buat kerja tu tanggunglah sendiri, kak wan kan?

No comments:

Post a Comment

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!