Halaman

Tuesday, April 5, 2011

Kak Wan: Kemana papa pergi anak anak ada

Kak wan kata anak anak Datuk Seri Anwar Ibrahim sering menemani beliau setiap kali beliau pergi melakukan aktiviti senaman dan fisioterapi.  Oh...kalau gitu izzah adalah malam tu kat situ! Lah pulak, kenapa gambar izzah tak masuk? Gambar Eskay ada. Kak wan kata lagi bang nuar kena buat fisioterapi selaku sebahagian daripada aktiviti pemuliharaan kesihatan tulang belakang. Aa... Eloklah buat kat SPA kak wan. Mengancam betul aktiviti pemuliharaan kesihatan orang orang kaya ni ye. Walau macam manapun kak wan kata orang dalam video tu bukan bang nuar kerana mendapati jelas bahawa susuk badan lelaki berkenaan terlalu berbeza dengan susuk badan Anwar.. UMA percaya kat kak wan.  Kak wan kan memanglah biasa tenggok bang nuar tidak berbaju. AYT

Alhamdulillah, akhirnya kat wan endak juga tenggok video tu. Tapi pasal jam tanggan tu kenapa kecoh sangat kak wan? Walau apapun kak wan punya drama memang cantik. Dah nak jadi dah. Pandai bang nuar ajar. Teknik teknik bang nuar tu ada jugalah yang kak wan pakai. Jadinya meningkatlah juga unsur unsur drama. Tapi karpal tu kurang ajar sikitlah. Ada ke dia buat senggeh aje. Tu yang mengurangkan impak drama. tapi izzah masih banyak lagilah kena belajar. Drama dia hancus. Ada ke babak sedih dia pergi hentam senyum...........Si khalid gagap perosak drama. Ada ke kak wan mintak support dia pergi membebel. Kak wan kasi microphone dia pun takut nak ambik. Tak menolong langsung. Cara keseluruhan kesan kesan drama tak berapa effektiflah kak wan. Rbf ; House PK



UMA:
Kesian kepada kak wan. Kak wan mangsa keadaan. di luah mati mak. Di telan mati bapak. Dari berita tv, jelas wan azizah bukan membela nuar tetapi terpaksa membela diri sendiri. Dia kena buat. Jika tidak, maruah dia tercemar. Apa yang boleh di adakan, dia adakan. Nurul Izzah kelihatan begitu serba salah. Nurul tau apa yang benar cuma keadaan memaksa berlakun apa yang salah. Sidang media yang di adakan itu bukan menjernihkan tanggapan wartawan tetapi meninggalkan banyak persoalan yang tidak terjawab.

3 comments:

  1. Kak Wan tu baru seminit video klip..awas ada lagi 19 minit lagi, angle kamera yang yang lain...bayekkk punya..close gitu!

    ReplyDelete
  2. anon 4:21, beri peluang dia tarik nafas dulu.

    ReplyDelete
  3. Kenapa Wartawan tak tanya Kapal Karam Poosing tu mand bukti kat Federal Hotel yang dia kata dia ada dulu?

    ReplyDelete

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!