Halaman

Wednesday, April 6, 2011

Tak boleh tukar jam lain

Oh my dear, rupanya jam omega nuar tu tak boleh tukar dengan jam omega yang lain. Jam mahal ada no siri. UMA tak pernah pakai jam mahal. UMA pun tak tahu yang jam UMA ada no siri ke tidak. Jam nuar ada lagi satu yang special. Jam nuar ada jata kerajaan Arab Saudi. Pemberian Raja Arab Saudi yang menjaga dua bandar suci kata papagomo. Emmm....kalau pusing satu negara Thailand pun takkan boleh jumpa jam yang sama. Setakat jam omega, kat Thailand jual murah aje. Pesan aje pada Eskay. Besok pun boleh dapat.

Nuar kata jam di simpan oleh kak wan. Lepas tu lapor polis jam dah hilang pulak. Top, top dalam media conference semalam kak wan kata ada pada dia balik. Hey, dua beranak ni macam macam hal lah. Jika di bandingkan antara nuar dengan kak wan, UMA lebih percaya kepada kak wan walaupun kedua duanya serupa aje tibai depan belakang. Jam tu masih ada pada kak wan.

Hari ini di khabarkan kak wan ada di Sarawak. Otai otai blogger ramai di Sarawak. Mungkin otai otai ini sekali lagi berpeluang untuk di jemput ke hotel mewah bagi di pertuntunkan jam yang kak wan simpan. Kalau tak tunjuk, kena mintak tunjuklah. UMA yakin jam tu masih ada pada kak wan. Jangan tak tanya. Kena tanya.

Tapi Eskay kata jam nuar tu di simpan oleh pelacur. He...he...pelacur pegang jam anugerah raja penjaga dua kota suci? Biar betul. Boleh jadi demam pelacur tu? Eskay mendakwa bahawa jam itu telah di rampas dari pelacur dan di serah kepada polis. Eskay mula dah nak lari. Dia tak dapat tunjuk jam itu dia kata dalam simpanan polis. Apa apa pun UMA lebih percaya kepada kak wan. Kak wan lebih alim dari Eskay. Jam ada pada kak wan. Tak percaya, semua kena pujuk kak wan supaya kak wan tunjukkan jam omega tu.

Otai otai, pujuklah kak wan. Kalau dapat tenggok jam tu, tolong tunjukkanlah kepada kami di semenanjung.

No comments:

Post a Comment

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!