Halaman

Sunday, May 29, 2011

Azuan berani main belakang

Gempar, Papagomo nak bunuh orang. Dia belum kena dengan macam mana komandomelayu tulis. Kalau komandomelayu komen dia siap boleh bagi nama dan nombor ic kau sekali. Macam tu pun kau dah lari balai polis? Memang kaki buat kecoh betul budak budak AMK ni. Macam mana kau nak lawan DS Najib yang kau kata ada MIL C4? Boleh letupkan Altantuya? Berapa jauh kuasa DS Najib di bandingkan dengan Papagomo? Suku betul kepala engkau tu!!!

Mohd Azuan Ab Rahman, 33, ahli Angkatan Muda Keadilan (AMK), di katakan telah membuat laporan polis kerana menerima uggutan dari Papagomo selepas berbalas komen di FB. Baguslah tu. Semoga pehak polis boleh dapat melihat sendiri bagaimana provokasi yang di tulis sendiri oleh azuan komen komen dalam fb dia.

Kau ni azuan, kalau bab mati kau takut. Bab syurga neraka tak pulak. Bagi kau, ucapan syurga neraka hanya sebagai ucapan politik. Sebab itu tak terjentik di hati engkau apabila sebut syurga neraka. Kau tak anggap itu sebagai ugutan ke? bukankah hukum Allah itu memang tetap kekal jika di bandingkan dengan hukuman manusia saperti polis? Heh...macam mana kau nak tukar kerajaan macam ni. Baru Papagomo sahut provokasi engkau, engkau dah cabut. Tapi kau tetap lebih berani dari boss engkau. Tak perlu sembunyi kat keDutaan Turki.

Ujang Rangi, Gerakkan Anti PKR, Gelombang Rakyat.

No comments:

Post a Comment

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!