Halaman

Tuesday, May 17, 2011

Siapa yang import binatang ni????

UMA tak pernah membuat artikel tentang Zuraidah ni. Tapi apa bila melihat dia menghina mahkamah dengan gelaran pandi kutty, medidih darah. Siapa yang import binatang ni masuk Malaysia? Kalau berani buat peel tu kat Singapura.

Marah yang di rancang. Skrip dan sepanduk telah tersedia. Cuma menunggu masa untuk di bentang dan di jeritkan. Dari itu tindakkan itu bukan lagi emosi tetapi tindakkan politik.

Oii Zuraidah. Puak puak engkaulah yang asyik membuli polis dah mahkamah. Tak percaya polis tetapi paling banyak buat laporan polis. Buat ceramah takde permit hingga polis perlu di hantar untuk mengawal keadaan. Lepas tu polis pula di maki hamun. Begitu juga dengan mahkamah. Cukup lah cerca maki yang puak puak engkau lemparkan kepada kerajaan. Lepas itu kau nak cerita pasal keadilan? Undang undang?

Pada dasarnya UMA tidak kisah dia nak menjerit terpekik terlolong. Harap harap pehak keselamatan biar kan aje. Tak jadi kudis pun. Satu dunia dah tau cerita tentang mereka. Tapi bab maki mahkamah dan undang undang, ini dah terlebih. Dah kira rakyat yang tidak setia kepada negara. Atau dia anggap ini bukan negara dia ke? Kalau begitu pergi berambus. Kau hanya layak bersama binatang yang di usir.

1 comment:

  1. siapa dia ni sebenarnya? apa jasa dia kpd negara kita Malaysia? mengapa dia diberi begitu banyak perhatian jika dia bukan orang Malaysia? kalau dia jadi rakyat Malaysia, sejak bila pulak dia diterima sebagai rakyat Malaysia?

    ReplyDelete

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!