Halaman

Sunday, May 1, 2011

UMA Sokong Pandang Keras Duke Of UMNO.

UMA sokong sepenuhnya pandang keras Duke of UMNO berhubung sumpah laknat Datok Eskay. Agama juga di lucahkan???

Apa nak jadi dengan ulamak dan Mufti PR? Mempertahankan minda dan perbuatan lucah. Tak tahu lebih baik berdiam diri.



Sumber: Duke of UMNO

Terkini..!!! Eskay tak faham atau Mufti Selangor yang tak faham ni???


Nampaknya masih ramai yang tidak faham tentang dakwaan yang diketengahkan oleh Eskay terhadap Anwar. Ketidak fahaman ini turut mengundang beberapa pihak termasuk Mufti Selangor, Datuk Mohd Tamyes, Nik Aziz Nik Mat dan beberapa ulama lain.

Mungkin mereka-mereka ini difahamkan oleh juak-juak PKR dan pakatan haram pembangkang bahawa "Eskay telah menuduh Anwar telah berzina", maka dengan itu mereka cepat melatah dan menuduh Eskay sebagai jahil tentang hukum Islam.

Saya bukan berniat menghentam Mufti Selangor, namun saya fikir saya harus merungkai salah faham yang diputar belitkan kepada SahibusSamahah Mufti. Maafkan saya sekiranya Tuan Mufti tersinggung.

Ulama-Ulama ini dilaporkan telah menggesa Eskay mengemukakan "empat saksi adil, tidak fasiq dan tidak pernah melakukan perbuatan terkutuk". Rujuk di SINI. Jika itu yang minta oleh mereka, maka jelaslah mereka yang sebenarnya tidak faham, bukan Eskay!

Keperluan "mengemukakan empat saksi adil, tidak fasiq dan tidak pernah melakukan perbuatan terkutuk" itu adalah syarat-syarat untuk menuduh seorang muslim itu berzina. Semua sedia maklum mengenai hal ini.

Masalahnya sekarang, Eskay tidak menuduh pun Anwar berzina! Bila Eskay tuduh Anwar berzina? Dia tak tuduh pun begitu! Cuba "flash back" dan rujuk kembali kepada sumpah dan dakwaan Eskay sebelum ini.

Eskay hanya menyatakan bahawa Anwar ada di dalam video tersebut dan dia pun mengaku bahawa dia pun ada bersama Anwar ketika itu. Itu saja. Ada Eskay sebut "saya melihat Anwar berzina" atau sebagainya? Jadi apa perlunya syarat pertuduhan zina tersebut?

Yang Pok Nik Ajis pulak lagi best. Terang-terang dia tuduh video seks ini angkara UMNO. Mana dia tahu? Dia ada bersama Anwar dan Eskay ke "time" tu? Dia di bilik nombor berapa? Dia tilik pakai tok nujum mana? Pakai bomoh siam ke?

Amboi..!!! Sedap mulut saja tuduh UMNO jadi dalang! Kan Datuk T dah cakap bahawa merekalah dalang video tersebut. Mereka tidak mewakili UMNO. Lainlah kalau Presiden, Timbalan Presiden dan para MT UMNO yang buat sidang media mengaku jadi dalang video seks tersebut, barulah Pok Nik boleh tuduh begitu!

Nama saja Mursyidul Am, tapi main tuduh fitnah ikut suka mak bapak dia saja. Apa dia ingat hukum hakam dosa pahala tu dia yang tentukan? Dia terang-terang fitnah UMNO! Musyidul Am kepala tengkorak apa yang suka-suka hati fitnah orang ni??? Padanlah Anwar panggil dia "wali selipar" dulu. Nak kena baling dengan selipar ke?

3 comments:

  1. ULAMA UMNO PULAK CKP APA PASAL SUMPAH LAKNAT NI....?????

    ReplyDelete
  2. kah...kah...kah...mufti x faham agama..??? kah...kah...kah...kelakar lah pencacai umno ni....dia lebih percaya ckp pemfitnah sk...kah...kah...kah...dunia akhir zaman.....kah...kah...kah...
    oi pencacai umno jgn nk spin la...x tuduh zina,,,tp kata anwar dlm video lucah tu...kah...kah...kah...
    buat sumpah laknat tp suruh polis buat siasatan ikut undang2 yahudi...kah..kah..kah..kah..

    ReplyDelete
  3. lain kali kalu nak menutuh....bawa lah saksi 4 orang..
    lagi bagus kalau saksi tersebut terdiri dari mat sabu,nik ajis,mahfuz atau sesiapa kambing2 tua dalam pas jadi saksi.
    senang nak minta bersihkan dosa.
    paling baik minta mat sabu tolong pakaikan kondom.
    comform sumpah yang dibuat bolih diterima.
    dulu pas takbir..sekarang takebeer....

    celaka betul puak pasberg ni.

    siam islam

    ReplyDelete

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!