Halaman

Monday, June 6, 2011

Anak anjing gambit punca UMNO di fitnah.

Pael macam anak anjing ni lah yang membuatkan UMNO yang terpaksa menerima fitnah. Modern sangat ke hingga perlu meninggalkan adat apatah lagi tegahan agama? Nak kata bagus sangat mutu suara dan susunan musik, taklah juga. Mencari populariti melalui seksi yang kononnya berani?

Patutnya bersyukur kerana di tegur sebaliknya memaki hamun. Memang memiliki pekerti yang rendah. Hancuslah engkau. jangan harap boleh boom. Inilah akibat kurangnya didikan agama.





Dalam itu teguran bob lokman ada juga kebenaran. Anak anjing saperti inilah yang menyebabkan nama UMNO terpalit. Klik sini (Mahaguru58)



Sumber: Tinggalkan 1 Peluru ; Papagomo

4 comments:

  1. bukan lg anak anjing..tp anak haram yahudi mabuk..mak die da main ngan yahudi mambuk.lps tu main ngan bapak die pulak.padahal yahudi mabuk tu da tgll kn benih dulu sblum bapak die..jd hasil nya dapat la si mokhtar tu.name mokhtar malu nak ngaku...gambit konon harkhhh tuihhh!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Budak ni harus disekat keupayaannya untuk berkarya, kalau tak nanti ramai anak Melayu dibogelkannya.

    P/S ok sahabat, linked.

    ReplyDelete
  3. Budak yang masih berhinggus kononnya moden tapi tahap agama yang rendah. Macam tak ada cerita yang berfaedah yang boleh dibuat. Tengok muka pun dah menyampah.

    ReplyDelete
  4. gambit2. tak tau la dia ni nak cari publisiti murahan ke. nak cepat top kut. tu yang buat perkara tak pakai otak. nak tunjuk moden sangat lah dia tu. kita pakat2 tengok setakat mana dia boleh naik. kalau dah nak jd western sangat g la holywood ke bolywood ke. boleh ke gambit

    ReplyDelete

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!