Halaman

Tuesday, June 28, 2011

Tak Boleh Tahan!! Terbakar!!!

Syabas kepada Pemuda UMNO yang berani menunjokkan sikap mereka di hadapan pejabat pkr di Tropicana. Walaupun dah sikit lambat tetapi lebih baik dari bersikap dayus. Ambabiga dah buat beberapa siri ceramah dan seminar beberapa kali. Kau dah buktikan bahawa pembangkang hanya gah dalam bercakap tetapi sebenarnya takut dalam perlaksanaan. Di depan pejabat UTUSAN Melayu telah kau buktikan dulu.

Jika kau biarkan mereka bermaharajalela, kau akan buktikan kepada rakyat dan khasnya anak anak muda bahawa memang benar kerajaan sekarang ini lemah. Kau telah menyanggah pendapat itu. Ayuh anak muda. Kau perlu berada di barisan hadapan bagi menutup kedayusan segelintir pemimpin negara.

UMA sampingkan tangkal untuk kamu semua. Walaupun tangkal itu datang dari seberang.

"Berikan daku seratus malah seribu orang tua. Nescaya akan aku amankan dunia ini. Tetapi berikan daku sepuluh malah satu anak muda berjiwa waja. Nescaya akan aku gegar dunia ini" -Sukarno.

Kau bukan satu, kau bukan sepuluh. Kau bukan bacul dan pengecut. Kau tak gentar dengan amaran dan ugutan. Darah yang mengalir dalam tubuh mu adalah darah untuk bangsa dan agama. Persetankan MCA. Persetan MIC. Sejak lama mereka menganggap bahawa negara ini bukan tempat tanah tumpah darah mereka. Engkau tidak ada pilihan. Di sini tanah datuk moyang mu. Di sini cucu cucu engkau akan di abadikan. Engkau perlu menghadapinya.



Sumber: Gerakan Anti PKR

FOTO : KEBANGKITAN PEMUDA UMNO SELANGOR/WP GEMPUR PEJABAT PKR !

 rancangan ini kabarnya dilakukan secara adhoc. gabungan pemuda umno selangor/wilayah (bukan semua bahagian) yang sempat hadir malam tadi cukup mengujakan.
mereka gempur pejabat pkr di tropicana. mesej mereka jelas, kalau bersih buat demo 9 julai ini, maka patriot jugak akan turun sekali... perkasa,patriot,persatuan silat,NGO semuanya akan turun menentang penyangak bershit.

maklumat malam tadi juga diberitahu, seramai 15 pemuda umno telah ditangkap. ok lah tu, jadi jantan. ada foto bodoh pkr malam tadi, tapi buat masa ni saksikan dulu foto menarik malam tadi.






PEMUDA UMNO SELANGOR GEMPUR PEJ PKR!

dahsyat pemuda umno selangor dan wilayah gempur pejabat pkr kat tropicana.nanti aku upload foto.oj d way balik minum kat sek 7 shah alam.

1 comment:

  1. syabas pemuda UMNO.....ni baru dinamakan JANTAN...ada telur.....bukannya AMARAN..AMARAN...AMARAN...AMARAN...
    BAGI YANG MELAYU PENYOKONG PEMBANGKANG...SEDAR SEDARLAH DIRI TU....KAMU SEMUA SEDANG DIPERMAINKAN OLEH MEREKA YANG BERKEPENTINGAN...KALAU BERLAKU APA-APA, KAMU CUBA FIKIR DIMANA ANUWAR TU AKAN BERADA.....DIA AKAN LARI DULU KE LUAR NEGARA SEBAB DIA BANYAK DUIT...KAMU DIMANA????? MAMPUS DALAM MALAYSIA JUGA....INGAT!!!!!

    ReplyDelete

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!