Halaman

Thursday, September 22, 2011

Polis Bakar Rumah Mat Sabu- Saiful

"Polis Diraja Malaysia (PDRM) menafikan dakwaan anak lelaki Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu iaitu Ahmad Saiful Islam, 23, bahawa polis menjadi dalang dalam cubaan membakar rumah mereka."

Petikan dari Utusan Melayu, penafian Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar dan berkata, polis bersifat profesional dalam menjalankan kerja mereka.

Tak faham dengan sikap pembangkang nie. Mereka menentang ISA kerana berpendapat tahanan hendaklah di bicarakan. Bila mat sabu kena tahan dan di bicarakan, salah juga. Tak percaya polis tapi buat laporan kepada polis. Tak percaya mahkamah tapi minta di bicarakan. Dah tu, anak lelaki mat sabu buat fitnah liar dengan mengatakan polis pulak (menghantar 2 orang budak) bakar rumah mat sabu pakai botol petrol. Macam tu punye canggih polis, itu cara nak bakar rumah mat sabu. Tak masuk dek akal. Kalau UMA, hantarkan "komando Melayu" atau pejuang hamas" aje dah settle, he....he....

Dia orang ni dah berakal ke belum? Macam cerita budak tadika aje?

Seterusnya

2 comments:

  1. Menuduh tanpa usul periksa,.. Macam ayahnya juga, menuduh polis Bukit Kepong sebagai pengganas.

    Mana tumpahnya kuah, kalau tidak ke nasi?

    ReplyDelete
  2. bapak borek, anak beranak belang-belang!!!! muka cap baboon sungguh! polis tak payah layan laporan polis anak2 mat sabun tu! biaq briged pemuda pas yg siasat sendiri. depa kan pakar dlm bab siasat meyiasat ni...mcm mossad. sbb tu kereta pencegah amar maaruf nahi mungkar depa yg cekup pemimpin depa buat kerja ngn bini orang pun kena rempuh dgn ahli depa sendiri...

    ReplyDelete

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!