Halaman

Wednesday, January 4, 2012

Fuyooo, lebih lonjak dari tinggi?

Aku tak mengaji sampai tinggi macam tu. Kau orang dah mengaji, kau taulah ye. Apa tu cemerlang, apa tu pointer.  Walau apa pun, 2 anak aku dah keluar Universiti. Alhamdulillah. Tak terlibat dengan mana mana demo masa mengaji dulu. Takde nak ulang-ulang. Kalau tak, parah gak aku.

Tapi ada gak yang lebih lonjak dari tinggi. Tinggi tak berapa tinggi. Adalah macam sam ketot nak picit butang lift saperti di kesahkan oleh Hussin Lempoyang. Ada juga yang rendah tapi nampak tinggi. Macam Mr Bean. Jadi ramai yang terfikir nak jadi macam Mr Bean walaupun tak tinggi tapi nampak macam tinggi. Sekarang nie ramai yang tenggah dok lonjak-lonjak. Baca seterusnya....

No comments:

Post a Comment

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!