Halaman

Sunday, June 10, 2012

Padang Majlis Daerah Ketereh sebesar stadium?

Wau, dengar khabar Abdul Aziz Kadir, Annuar Musa dan Mohamad Alwi Che Ahmad tidak dapat tidur? MSO melapurkan kerana padang Majlis Daerah Ketereh dipenuhi hampir 30,000 orang hadir mendengar ceramah  Anwar Ibrahim, Aishah, Aziz Kadir dan Mohd Rafizi Ramli. Paling jenaka dikatakan Rafizi berjaya membelash 4-2 ke atas Ketua Pemuda Umno tidak berjawatan Khairy Jamaluddin dalam debat PTPTN beberapa minggu lepas. Hehehe......Lawak PR.

Mana tak nampak ramai beb. Mereka datang macam berkelah. Satu orang bawa satu tikar. Ada yang satu tikar duduk satu orang je. Dengan mengunakan tikar sudah tentu mereka mengunakan ruang yang lebih luas. Yang dekat nampak jarang. Yang jauh je nampak rapat. Patutlah mereka tak sediakan kerusi kerana kerusi senang di kira jumlah kehadiran. Lainlah distadium, jumlah penuntun telah ditetapkan dengan jumlah kerusi yang disediakan.

Kopiah, kopiah juga, pak lebai bercampur aduk lelaki perempuan dalam temasya berkelah itu. Manalah ada peluang pak lebai nak bercampur aduk macam ni kalau takde majlis yang dikaitkan kononnya agama. Kesian pak lebai, habis pahla zikir sepanjang hari digantikan dengan maki hamun dan fitnah nuar dalam ceramah tersebut.

Melalui pengalaman UMA, kalau ceramah PAS di Johor, orang UMNO hampir separuh dicelah-celah penyokong-penyokong pas untuk mengetahui isu yang akan mereka hendak sampaikan. Inikah pula ada yang di katakan "Sri Kandi PKR" turut hadir. Orang UMNO pun ramai juga nak dengar kenyataan terus dari Sri Kandi tu.

Apa-apa pun jom kita intai apa jiran sebelah rumah bualkan. Layaan........Klik sini.

No comments:

Post a Comment

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!