Halaman

Monday, January 23, 2012

Akhirnya Rakyat Bangkit Menentang

Selepas selama ini rakyat terkeliru antara kiri dengan kanan, selepas menilai pelbagai peristiwa dan onah yang berlangsung, akhirnya rakyat telah boleh membuat kesimpulan sendiri. Rakyat yang telah sedar dari kelangsungan tersebut, setelah sekian lama bersabar kini mereka telah berani bangkit menyatakan pendirian mereka. Jika dulu revolusi menyokong kini revolusi bertukar menjadi penentangan pula. Siapa yang mendapat fitnah dari kebangkitan rakyat ini?   Jawapannya adalah UMNO. Seterusnya....

Sunday, January 22, 2012

Selepas Tun Faisal, Husin Pula Bantai GOMO!!!!

Selepas MalaysiaKini melapurkan Tun Faisal bantai Papagomo kini giliran Husin Lempoyang pula tegur Papagomo.

Kahkahkah. Geliga kau Sin. Ikuti bidasan Husin terhadap Papagomo tentang Parti Adat & Sukan.......

Wednesday, January 4, 2012

Fuyooo, lebih lonjak dari tinggi?

Aku tak mengaji sampai tinggi macam tu. Kau orang dah mengaji, kau taulah ye. Apa tu cemerlang, apa tu pointer.  Walau apa pun, 2 anak aku dah keluar Universiti. Alhamdulillah. Tak terlibat dengan mana mana demo masa mengaji dulu. Takde nak ulang-ulang. Kalau tak, parah gak aku.

Tapi ada gak yang lebih lonjak dari tinggi. Tinggi tak berapa tinggi. Adalah macam sam ketot nak picit butang lift saperti di kesahkan oleh Hussin Lempoyang. Ada juga yang rendah tapi nampak tinggi. Macam Mr Bean. Jadi ramai yang terfikir nak jadi macam Mr Bean walaupun tak tinggi tapi nampak macam tinggi. Sekarang nie ramai yang tenggah dok lonjak-lonjak. Baca seterusnya....

Tolonglah Polis oiii. Kenapa lagu tu?

Tolonglah Polis oiiiii. Kenapa lagu tu......Jambu jambu nuar tu bukan kuat tulang belulang mereka. Kau orang janganlah pukul mereka. Memadai tumbuk angin. Gerenti mereka jatuh punye. Kalau jatuh, memang patah riut tulang belulang. Kau tenggok mat sabu jatuh, patah berkerat kerat kaki. Nuar, patah tulang belakang dia. Budak budak tu cukup pecah bibir boleh menyebabkan tulang rusuk jadi patah. Lembut, lembut tulang budak budak dan bapak budak budak nie.

Tak padan lembut, suara kuat pulak. Tak percaya cuba dengar apa kata doktor MIM

Catatan Popular

Listen To Quran

Listen to Quran

Srikandi 7

Confuse

Confuse

Abang dengan Pakcik duduk sini sampai PRK Merlimau tamat ye bang, ye pakcik!!! Eh! akak pun ade!!!